петак, 5. новембар 2010.

Zivotinje

Nadam se da me nećete pogrešno shvatiti.Ja najviše volim životinje i imam nešto da kažem.


Životinje su živa bića isto kao i ljudi. Ljudi ubijaju životinje zbog krzna.Ne mogu da shvatim zašto.To je isto kao kad bi nas neko ubijao zbog kože.Životinje su dobre i umeju da nas brane.Životinje su najslađa stvorenja i ja ne razumem kako ih neko može povrediti.Ni jedna životinja nas nebi povredila.Mačke grebu jer se brane.              
Pogledajte sliku ispod.Kako neko može povrediti ovako malo i slatko stvorenje?













Neki ljudi mrze mačke.Mačke su isto umiljate i nežne.Jeste da mačke vole da se izležavaju ali mogu ti nekad i one pomoći.













Svaka životinja je posebna.Svaka ima svoj način života.Životinje su po meni najlepša i najslađa bića na planeti.


Isti slučaj je sa svim životinjama.Ne postoji životinja koju čovek nije povredio.Mi ljudi smo nastali od životinja.

Medvedi su isto umiljati is slatki.Ljudi najviše njih love zbog krzna.














Mnogo volim i pingvine i o njima imam nešto da kažem. Pingvini su tako mali i umiljati.Kako pingvina čovek može da povredi neje mi jasno.



















Nadam se na se niko nije uvredio čitajući ovo.Umem da se uzbudim kada tako pričam o životinjama nadam se da mi ne zamerate.

2 коментара: